Sivut

Powered By Blogger

30. tammikuuta 2012

Ennakkotehtävä

Moi Loistava Firenze-kurssilainen!

Minun nimeni on Antti Sirkiä ja olen Firenze-kurssilaisten ohjaava opettaja tällä verkkokurssilla. Koulutukseltani olen filosofian maisteri ja olen työskennellyt historian opettajana kymmenen vuotta, yhdeksän näistä olen toiminut Lappeenrannan Lyseon lukiossa. Historian kurssien lisäksi olen opettanut yhteiskuntaoppia, taloustietoa ja filosofiaa.

Viimeiset kuusi vuotta olen opettanut kansallisen opetusohjelman lisäksi historiaa ja TOK (Theory of Knowledge) -nimistä ainetta Etelä-Karjan IB-lukiossa.

Perheeseeni kuuluu historian/uskonnon opettaja vaimo ja kaksi pientä lasta. Harrastan capoeiraa, lukemista ja mökkeilyä.

Tämä verkkokurssi on neljäs ohjaamani verkkokurssi ja koen sen mielenkiintoisena haasteena. Odotan taas Firenzen kurssimatkaa todella innolla!


Kurssin ohjaava opettaja Antti Sirkiä

Ei kommentteja: