Sivut

Powered By Blogger

7. helmikuuta 2012

Minä Loistava Firenze -kurssilla

Huomenta, päivää ja iltaa,

olen Roosa. Olen 16-vuotias ja käyn Lappeenrannan Lyseon lukion ensimmäistä vuosiluokkaa. Harrastuksiani ovat showjazz-tanssi ja espanjan tunnit. Vapaa-aikani vietän kirjoja lukemalla ja kavereiden kanssa olemalla.

Loistava Firenze -kurssin valitsin, koska historia ja erilaiset kulttuurit kiinnostavat minua todella paljon. Olen käynyt Italiassa kaksi kertaa aikaisemminkin, mutta nyt erilaista tulee olemaan se, että pelkkien kaupungin nähtävyyksien katselemisen sijaan tulen tietämään niistä paljon ja syvällisesti. Olen opiskellut italiaa, mutta toistaiseksi vain yhden kurssin verran, joten uskon, että kielitaito riittää vain hyvin yksinkertaisten asioiden ilmaisuun, mutta odotan italian puhumista silti.

Ei kommentteja: